En compliment de la legislació europea us informem que aquesta web utilitza tecnologia de cookies. Les dades enmagatzamades s'empran amb la finalitat de millorar la vostra experiència en aquesta web com, per exemple, recordar les vostres preferències sobre determinades funcions. close

Accesoris maniquís RCP

Informació

Flex mask válvula de recambio

Spencer

Flex mask válvula de recambio.

81301.TA09030A

Entrega 7 días

27,06 €
IVA inclòs 21%

11,60 € transport estimat. Si us plau,
consulta
Flex mask válvula de recambio

Flex mask válvula de recambio

Flex mask válvula de recambio.

Enviant, espera si us plau...

¡La seva pregunta ha estat enviada! Li contestarem tan aviat com sigui possible.

¡Ens sap greu! S'ha produït un error enviant la seva pregunta.

Més informació

Flex Mask

La  mascarilla Flex está compuesta por una válvula unidireccional, unida a una mascarilla de reanimación realizada en material externo al látex. Evita el contacto boca a boca. Puede ser utilizada cada vez que se presenta la necesidad de reanimar a un paciente con paro respiratorio. El flujo de aire puede ser enriquecido con oxígeno quitando el tapón de encima de la mascarilla e insertando el tubo de suministro de oxígeno.

La transparencia de la mascarilla permite al socorrista ver inmediatamente las sustancias extrañas refluentes del paciente durante la reanimación. La suavidad de la almohadilla garantiza una perfecta adhesión al rostro del paciente. La Flex Mask cabe fácilmente en cualquier kit de primeros auxilios y sobre todo... ¡en el bolsillo! La Flex Mask, además de ser utilizada como instrumento salvavidas, puede usarse sobre maniquís didácticos.

Opinions

Actualment no hi ha ressenyes de clients.

Escriviu una valoració

Flex mask válvula de recambio

Flex mask válvula de recambio

Flex mask válvula de recambio.

Productes a la mateixa categoria

Anar a categoria d'aquest producte